Ветеринарна хірургія. Сучасний підхід і ризики втручання

Хірургічна допомога – це дуже важлива частина лікувального процесу будь-якої ветеринарної клініки. Хірургічні операції собакам, кішкам, кроликам, тхорам та іншим тваринам допомагають врятувати чи продовжити життя, покращити якість життя, а також вирішують проблеми регуляції чисельності свійських тварин у місті.

Коли потрібне хірургічне втручання тваринам?

На жаль, у наших домашніх улюбленців досить часто зустрічаються хвороби, які вимагають хірургічного втручання:

• тварини травмуються під час прогулянок;
  • спостерігаються покуси собак у бійках з іншими собаками;
  • порізи лап;
  • видалення новоутворень;
  • проведення планових операцій не пов’язаних із захворюваннями (кастрація, стерилізація тварин, видалення молочних зубів у дрібних порід собак та інше);
  • косметичні операції.

Ветеринарна хірургія у Львові

Доктор Вет – ветеринарна клініка у Львові, у якій проводять хірургічні операції різного ступеня складності. У нашій клініці проводяться практично всі загальноприйняті хірургічні операції домашнім тваринам. Перед проведенням планової операції у обов’язковому порядку проводяться необхідні обстеження (аналізи, УЗД, рентген). Операції проводяться досвідченим ветеринаром-хірургом з використанням сучасного знеболювання та під якісним наркозом.

Наші лікарі приділяють велику увагу питанням знеболювання та мінімізації втручання, щоб зменшити ризики для тварин. З цих причин ми використовуємо лише сертифіковані препарати для наркозу. Після операції у нашій клініці є можливість залишити тварину у стаціонарі, щоб уникнути хвилювання при виході з наркозу. За цим процесом спостерігатимуть кваліфіковані ветеринари, що виключить небезпеку ускладнень. Будемо раді стати корисними для Вас!